Jak nakoupit

Pokud je Zboží dodáváno na vývoz z České republiky, odpovídá Kupující za zajištění souladu s jakýmikoli právními předpisy, které se vztahují na dovoz Zboží do země určení a do jakékoli země, přes kterou je Zboží přepravováno, a k úhradě jakýchkoli cel při dovozu nebo přepravě zboží.

Kupující je odpovědný za předložení uspokojivého důkazu o vývozu, jak to vyžadují platné právní předpisy.

Všechny časy, data nebo období uvedená pro dodání nebo převzetí zboží jsou uvedeny v dobré víře, ale bez odpovědnosti ze strany společnosti. Jakýkoli čas stanovený pro dodání Zboží je pouze orientační a pro společnost je nezávazný. Čas platby je podstatou Smlouvy. Jakékoli období pro dodání nebo vyzvednutí se počítá od doby, kdy společnost písemně přijme objednávku kupujících, nebo od přijetí všech informací nezbytných k tomu, aby společnost mohla vyrobit nebo obstarat výrobu zboží (podle toho, co nastane později). ).

Jakýkoli nárok na nedostatek nebo ztrátu poškození Zboží vzniklý při přepravě Zboží musí být uplatněn okamžitě po dodání. Písemné potvrzení o reklamaci tohoto nedostatku, ztráty nebo poškození zašle kupující společnosti do dvaceti čtyř (24) hodin poté, co kupující zboží obdržel. Všechny ostatní reklamace, včetně reklamací za údajně vadné Zboží, musí být učiněny písemně do pěti (5) pracovních dnů poté, co Kupující zboží přijme. Veškeré nároky, které nebyly učiněny písemně a přijaty Společností ve výše uvedených obdobích, se považují za prominuté. Žádný nárok nebude povolen ani vrácen Zboží přijato, pokud bylo Zboží jakýmkoli způsobem ošetřeno nebo zpracováno, kromě případů, kdy je pro Společnost uspokojivý důkaz o existenci skryté vady, kterou nelze zjistit před ošetřením nebo zpracováním, a to pouze v případě, že je takový důkaz předložen do patnáct (15) dnů poté, co se taková vada projeví, ale v žádném případě nejpozději tři (3) měsíce po dodání Zboží kupujícímu. V případě platného nároku na vadu, ztrátu, poškození nebo nedodržení Smlouvy je Společnost povinna provést doplňkové plnění, a to podle volby Společnosti buď dodáním bezvadného náhradního Zboží nebo přepracováním, ve kterém v případě, že se reklamované zboží stane majetkem společnosti. Společnost nenese odpovědnost za takovou ztrátu nebo poškození kupujícího nebo nedodržení podmínek zboží. Pokud z jakéhokoli důvodu není kupující schopen vyzvednout nebo přijmout dodávku zboží v době, kdy je zboží splatné a připravené k vyzvednutí nebo dodání, může společnost podle svého výhradního uvážení, aniž jsou dotčena jeho další práva a po taková období, jako je Společnost může rozhodnout o uložení Zboží na riziko Kupujícího a učinit veškerá přiměřená opatření k jeho zabezpečení a pojištění na náklady Kupujícího, pokud o tom bude Kupující okamžitě informován. Společnost má právo účtovat kupujícímu poplatek za správu / opětovné naskladnění zboží, které kupující nevybral, nebo pro které kupující odmítl dodávku. Společnost má právo dát zboží k dispozici k vyzvednutí nebo doručit zboží kupujícímu na jednu dodávku nebo několik dílčích dodávek v takovém množství a v intervalech, které stanoví, a jakékoli výslovné ustanovení týkající se dílčích dodávek ve smlouvě budou doplňovat toto právo a nebudou se od něj odchylovat.